Ghana 2019 - Reisverslagen van Ghana 2019 - WaarBenJij.nu Ghana 2019 - Reisverslagen van Ghana 2019 - WaarBenJij.nu

Ghana 2019

01 Augustus 2019

Dag 18: Weer veilig thuis

31 Juli 2019

Dag 17: Markt Accra en laatste minuten Ghana

30 Juli 2019

Dag 16: Toerist uithangen

29 Juli 2019

Dag 14 en 15:Verjaardag, afscheid en lange reisdag

28 Juli 2019

Dag 13: laatste schilderingen en begrafenis
Ghana

Van 15 juli tot 1 augustus gaan wij met een groep enthousiaste jongeren op werkvakantie naar Ghana. We gaan daar verder bouwen aan een school (toiletgebouw bouwen, pleisteren, schilderen), lessen en sport- en spelactiviteiten organiseren en het belang van onderwijs verspreiden onder de lokale bevolking. Om het geld voor deze reis bij elkaar te krijgen, hebben wij verschillende acties gehouden. Hiermee hebben wij een superbedrag opgehaald dat ver boven ons streefbedrag is. Op deze blog zullen wij u op de hoogte houden van de vorderingen en avonturen die wij tijdens deze reis zullen meemaken. Veel plezier bij het lezen van onze reisverhalen!